20 zdravih načinov za izgubo teže

Ljudje nismo vedno prepričani, kako začeti našo pot izgube telesne teže, ki se je z leti zaradi (ne)aktivnosti ali zdravstvenih problemov nakopičila. Prav tako tudi ne vemo, kako to izvesti na naraven in zdrav način. Vsekakor nam niso v pomoč oglasi in ponudbe na spletu in drugod, ki ponujajo »magično« rešitev v obliki tablet ali pripravkov, ki nam jih prodajajo po visokih cenah in z vprašljivimi učinki in ter vplivi na zdravje.

V raziskavi iz leta 2014 so ugotovili, da je velika večina oglaševanih diet in informacij o shujševalnih tehnikah napačnih ali zavajajočih. Vendar pa je mogoče z usmeritvami in zdravim načinom življenja uspeti in na zdrav načini izgubiti težo. 

Z raziskavami podprte učinkovite metode so:

1.     Zdravi manjši prigrizki, ki zajemajo oreščke, sadje, zelenjavo in jogurt z nizko vsebnostjo maščobe. Prigrizki ne smejo vsebovati dodanega sladkorja ali soli. 

  • Izogibanje procesirani in predpripravljeni hrani, ki vsebuje visoke vrednosti sladkorja, soli in maščobe. 
  • Uživanje živil z večjo vsebnostjo proteinov, ki zajemajo ribe, stročnice, perutninske mesne izdelke, sire namaze z nizko vsebnostjo maščob in tofu. 
  • Izogibanje sladkorju in sladkim prigrizkom. 
  • Pitje črne kave (brez sladkorja in dodatnih maščob).
  • Uživanje dovoljšne količine vode.
  • Izogibanje sladkim in gaziranim pijačam.
  • Izogibanje preprostim ogljikovim hidratom (sladkarijam, beli moki in belemu rižu, testeninam, procesiranim prehrambenim izdelkom in kosmičem).
  • Postenje (vendar le po posvetu in pod nadzorom zdravstvenih strokovnjakov).
  • Pri hrani moramo biti pozorni, da ne prekoračimo dnevnih potreb po kalorijah.
  • Umivanje zob, ki služi izboljšanju higiene kot tudi zmanjšuje skušnjavo po dodatni hrani ali sladkarijah.
  • Več sadja in zelenjave.
  • Zmanjševanje vnosa ogljikovih hidratov.
  • Več vlaknin v prehrani.
  • Uporaba manjšega krožnika oziroma upoštevanje smernic po količini hrane v obroku.
  • Več vnosa proteinov sirotke.
  • Počasno uživanje hrane, ki zmanjšuje šok za telo, kot tudi utrujenost po jedi.
  • Več spanja.
  • Dodajanje pekočih začimb k hrani, saj pospešujejo metabolizem.

20.  Več gibanja in športa.

Več si lahko preberete na: 

https://www.medicalnewstoday.com/articles/324123.php