Pripravi si malico, da zdržiš do kosila!

Portal veskajjes je pripravil nekaj nasvetov za študente, čeprav so nasveti uporabni tudi za vse ostale. Večkrat težko zdržite od zajtrka do kosila? Preskočite zajtrk, zato si do kosila morate privoščiti čokoladico iz avtomata? Z nekaj samodiscipline si lahko doma pripravite malico, ki bo pomagala zdržati od zajtrka do kosila. Malica naj bo ravno dovolj velika, da človeka nasiti in z njo v telo vnese pomembna hranila.

Možnosti, kaj pripraviti, je veliko: jogurt, sadje, pest oreščkov, polnozrnata štručka …
SADJE: Veliko vitaminov, mineralov in antioksidantov lahko dobiš s sadno malico. Dnevno naj bi po priporočilih zaužili okoli 150 g sadja, kar pomeni ravno eno jabolko dopoldne in eno popoldne, ali pa slaba tretjina košarice jagod (ko je sezona).
OREŠČKI: Z oreščki zaužiješ veliko koristnih maščob, nekaj beljakovin in veliko antioksidantov. Dodaš jih lahko na solato, zmiksaš v energijske kroglice ali pa ješ skupaj s sadjem. Zaradi visoke energijske vrednosti bo za malico dovolj ena pest ali okoli 40 gramov oreščkov.

ZELENJAVA: Zelenjava vsebuje številne pomembne vitamine in minerale ter sekundarne metabolite, ki ugodno in zaščitno vplivajo na naše zdravje. Je tudi pomemben vir vlaknin v prehrani, zato jo je priporočljivo vključevati v vsak obrok. Naj bo tudi del malice.

SENDVIČ: Potrebuješ malce več kot le sadje, saj se kosilo pomakne že v pozne popoldanske ure? Pripravi si sendvič s polnozrnatim kruhom. S tem boš zaužil več prehranske vlaknine in boš posledično dlje časa sit. Prav tako poleg ogljikovih hidratov v telo vneseš še nekaj vitaminov, mineralov in zdravih maščob, ki se nahajajo v semenih in žitnem ovoju. Pri pripravi se izogibaj predelanim mesninam, namesto namazov pa dodaj več zelenjave.

Več o tem, po kaj poseči v avtomatu, ali pa zgolj podrobnejše nasvete lahko najdete na https://veskajjes.si/nasveti-in-novice/51-nasveti-za-zdravo-prehranjevanje/ves-kaj-jes-student-pripravi-si-malico-da-zdrzis-do-kosila