Trening moči doma

Gibanje je še posebej pomembno v teh dneh, ko so aktivnosti še vedno omejene, ampak lepo vreme in daljši dnevi omogočajo, da ste lahko zunaj dlje. Ob upoštevanju omejitev lahko to kombinirate s treningom vadbe moči, ki ga lahko izvajate zunaj, seveda pa lahko tudi v domači dnevni sobi. 

Trening moči je vadba, pri kateri povečujemo moč mišic in je pomemben v vseh starostnih obdobjih. Zaradi bioloških procesov staranja ga izvajamo tudi v zrelih letih, saj po 30. letu starosti začnemo izgubljati mišično moč in mišični tonus. Temu se ne moremo izogniti, lahko pa proces upočasnimo z redno vadbo, da ostanemo vitalni. 

Za vadbo za moč pogosto potrebujete zgolj lastno telesno maso in nekaj domišljije, seveda pa tudi čas za vadbo moči, ki naj bo vsaj 1 do 2-krat tedensko.

 Zakaj je trening moči pomemben? 

1. Ohranjanje mišične mase
2. Povečana moč, možnost dvigovanja težjih bremen
3. Izboljšana kostna gostota (preprečevanje osteoporoze)
4. Zmanjšanje maščobne mase
5. Zmanjšanje tveganja za padec.

Vadba naj ne predstavlja breme, ampak zabavo.

Več o tem, zakaj naj trening moči izvajajo tudi starejši, zakaj ni dobro pretiravati in nasvete za trening moči pa si oglejte na spletni strani veskajjes.si