Zakaj so redni obroki in zajtrkovanje nujni?

Zdrava prehrana. Priporoča se uživanje štirih do petih obrokov dnevno: zajtrk je najpomembnejši. Če pa poleg zajtrka uživate še kosilo, večerjo in eno malico, imate boljše delovanje telesne presnove in boljši občutek sitosti čez dan, s čimer se zmanjša možnost prenajedanja. T

o pomaga pri nižanju maščob v krvi in ugodno vpliva na nivo sladkorja v krvi, hkrati pa se tveganje za hranilno in energijsko podhranjenost zmanjša.

Zdravo je pojesti dovolj obrokov, da imamo stalno ravno prav poln želodec. Izpuščanje obrokov po raziskavah sodeč vodi do tega, da pri naslednjem obroku pojemu več in izberemo manj kakovostno hrano.

Z manjšimi obroki preprečujemo nagle dvige krvnega sladkorja in s tem inzulina, ki vodi odvečni sladkor do celic, kjer se le-ta shrani kot višek v obliki maščob. Več manjših obrokov manj obremeni trebušno slinavko, kot če bi to količino hrane zaužili naenkrat.

Redno uživanje vseh priporočenih obrokov dolgoročno prispeva k zdravju in dobremu počutju. Več o tem, zakaj zajtrka ni pametno izpuščati, si lahko skupaj s primeri zdravih in nezdravih obrokov ogledate na naslednji povezavi