6 nasvetov za zmanjšanje stresa in tesnobnosti v teh časih 

  1. Najprej uredite za osnove: vzdržujte svojo rutino, poskrbite za dovolj spanca, prehranjujte se zdravo ter v svoj dan vključite dovolj gibanja. 
  2. Ostanite v stiku z družino in prijatelji. Uporabite telefon ali družbena omrežja kot glavni način komuniciranja. 
  3. Zmanjšajte količino časa, ki ga namenite gledanju, poslušanju ali branju novic. Vsakodnevne novice so nasičene z informacijami, ki lahko vodijo do tesnobnih občutkov in vas lahko potisnejo v stisko. 
  4. Informacije o virusu COVID-19 spremljajte samo pri zanesljivih virih. V tem času sploh po družbenih omrežjih kroži veliko napačnih in lažnih informacij, zato poskrbite za to, da iščete informacije o epidemiji samo pri zaupanja vrednih virih, podkrepljenimi z informacijami od strokovnjakov. Pri tem opozarjamo, da se je lahko izgubiti med poplavo novic in teorijah zarote na Facebooku, ampak zaradi tega je toliko bolj pomembno, da zaupate samo preverjenim virom. 
  5. Pomagajte ostalim! Če imate možnost, poiščite načine za pomoč tistim, ki jo potrebujejo. Če se odpravljate v trgovino, lahko povprašate tudi starejše v vaši okolici, če kaj potrebujejo. Povežite se z ljudmi, ki so sami. S tem ranljivejše skupine zaščitimo, obenem pa se boste zaradi pomoči tudi sami počutili bolje. 
  6. Premislite, kako se počutite. Normalno je, da vas navdajajo občutki nemoči in preobremenjenosti. S tem ni nič narobe, ampak te občutke lahko zmanjšate s kakovostnim preživljanjem prostega časa in redkejšim spremljanjem novic. 

Vir: Twitter profil Mednarodnega odbora Rdečega križa (https://mobile.twitter.com/ICRC)