Pomembnost rednega prehranjevanja 

Temelj zdrave prehrane je uživanje štirih do petih obrokov na dan, od katerih je zajtrk najbolj pomemben. Enotna definicija obroka ne obstaja, največkrat temelji na kulturnih in socialnih normah, pogosti kriteriji pa so tudi čas uživanja obroka, energijska vrednost in njegova sestava.

Nujni so vsaj štiri obroki dnevno 

Zajtrk, kosilo, večerja in en premostitveni obrok (malica): štirje obroki. Osebe, ki se tako prehranjujejo, imajo boljše delovanje telesne presnove in boljši občutek sitosti čez dan, obenem pa tudi zmanjšajo možnost prenajedanja, kar niža vsebnost maščob v krvi in ugodno vpliva na nivo sladkorja v krvi, zmanjša pa tudi tveganje za hranilno in energijsko podhranjenost. Zdravo je pojesti toliko obrokov, da imamo vedno ravno prav poln želodec, s čemer se izognemo temu, da bi pojedli preveč za en obrok. Raziskave kažejo, da izpuščanje obrokov vodi do prenajedanja pri naslednjem obroku in izbire manj kakovostne hrane. Ob izpuščenem obroku telo izgubi energijo in jo z varovalnimi presnovnimi mehanizmi nadomesti tako, da shranjuje vse, kar pri naslednjem obroku pojemo. Z manjšimi obroki preprečimo nagle dvigne krvnega sladkorja in s tem inzulina, ki vodi odvečni sladkor do celic, kjer se ta shrani kot višek v obliki maščob. Več manjših obrokov obremeni trebušno slinavko manj, kot če bi enako količino hrane zaužili naenkrat. Ko jemo večkrat po malem, trebušna slinavka naenkrat proizvede manj inzulina, s čemer preprečujemo inzulinski šok. Redno uživanje vseh priporočenih obrokov tako dolgoročno prispeva k zdravju in dobremu počutju. 

Povzeto po: https://www.prehrana.si/clanek/99-redni-obroki-in-zajtrkovanje-so-del-zdrave-prehrane